Pretpostavljam da mnoge komšije zanima zašto se liftovi u našoj zgradi stalno kvare i ko je krivac za takvu situaciju. Ja lično smatram da je jedini krivac za ovu situaciju Gradsko stambeno. U ovom obaveštenju ću pokušati da vam malo približim kako izgleda saradnja sa ovim preduzećem, ovde ću objaviti samo neke od mejlova koje smo im poslali od 28.05.2019. Naravno, pored mejlova bilo je i nebrojeno mnogo  telefonskih poziva i nekoliko odlazaka u centralu ovog preduzeća.

Da krenemo redom.

Prvi mejl smo poslali 28.05.2019. Bio je u vezi sa remontom velikog lifta nakon što smo skupili potpise da se krene u rad sa ovim projektom, jer su već tad počeli da kasne. To je takođe i trenutak kad smo zamolili TV ekipu da napravi kratak prilog o našoj zgradi. Cela prepiska je ovde: https://drive.google.com/open?id=1bUODd-_HWVBrZLLQKY3c6Wk8IQZAZo7j

Dana 22.10.2019. imamo prepisku u vezi sa čestim kvarenjem remontovanog velikog lifta, kao i očigledne probleme sa malim liftovima. Nju možete pogledati ovde: https://drive.google.com/file/d/1MdGH0-hHZ31MjbOfbr8oKxtLhsWaVVc3/view?usp=sharing

Dana 03.12.2019. zakazujemo sastanak sa predstavnikom Gradskog Stambenog. Na ovom sastanku nas uveravaju da je problem što su liftovi stari i da su na kraju svog radnog veka. Ovde se dogovaramo da damo zahtev za ponudu za nove liftove i da onda odlučimo da li ćemo ih menjati. Do danas nam nisu poslali ponudu za ugradnju novih liftova. Cela prepiska je ovde: https://drive.google.com/open?id=1RgOvQFPkFwZlqyWg5aueGgt_8YkU9QKR

Dana 16.12.2019 podnosim reklamaciju na izvršene radove na velikom liftu. Na ovu reklamaciju još uvek nismo dobili odgovor. Zbog ovoga, pišem žalbu Ministarstvu trgovine, oni me upućuju na Ministarstvo građevine. Cela prepiska je ovde: https://drive.google.com/file/d/158MG1o_Ghzoa7p7bFD9gTm44o3_y9gZg/view?usp=sharing

Poslednji mejl koji smo poslali je od 01.02.2020. i glasi ovako:

Dobar dan,

Pišem vam ponovo vezano za (ne)održavanje liftova u našoj zgradi u Bulevaru umetnosti 3. Ovo je treći put za proteklih 30 dana da liftovi ne rade. Slikao sam svaki put i slao vam, tako da možete da proverite mejlove. Veliki lift koji smo popravljali 2019. preko vas ponovo ne radi. Za ovaj lift sam vam poslao reklamaciju za nesavesno izvedene radove 16/12/2020, na ovu reklamaciju se niko nije udostojio da odgovori do sad, a veliki lift se i dalje konstantno kvari. Napominjem da je zakonski rok za odgovor na reklamaciju davno istekao, zato sam i stavio inspekciju Ministarstva građevine u cc ovog mejla (ovaj savet sam dobio od Ministarstva trgovine, turizma i telekomunikacija). Molim vas da ne posežete za izgovorom o starosti liftova jer je upravnik podneo upit za nove liftove 18/12/2019, broj predmeta 08-7804, a na taj zahtev se takođe niko nije udstojio da odgovori. Da stvar bude gora danas sam vas takođe zvao telefonom u u 15:10, objasnio vam da ne rade 2 od 3 lifta, dobio odgovor da će neko doći da ih pregleda danas i ništa se nije promenilo.Šta čovek treba da uradi da bi dobio od vas bilo kakav simslen odgovor i rešenje problema u vašoj nadležnosti?

Pozdrav,Stevan Dragić

U cc ovog mejla stavio sam i Beokom servis, kao i Inspekciju Ministarstva građevine. Napominjem da ovo nisu svi mejlovi koje smo slali, kao i da nisam mogao da prenesem sadržaj telefonskih razgovora koji su u najboljem slučaju bili nekonstruktivni, a u najgorem otvoreno drski.

Aktivna komunikacija sa njima se vodi od 28.05.2019. Danas je 03/02/2020 i situacija je maltene nepromenjena. Zbog svega ovoga, molim vas da još jednom razmislite o otkazu održavanja liftova kod Gradskog stambenog.