Poštovane komšije,

Bio sam na sastanku stanar u Petak, nisam se javljao za reč, jer mislim da je ovakav vid komunikacije daleko efikasniji. Mi smo na sastanku imali predložen dnevni red, pa bih ja na osnovu tog predloga dao svoje viđenje i neke svoje predloge, koje možete a i ne morate da usvojite.

Dnevni red:

1.    Pregled do sada urađenih stavki sa plana održavanja donetog na prethodnoj sednici 12/05

        MIslim da ste uradili mnogo, mislim da radite dobro i pošteno na opštu dobrobit svih nas. Nezadovoljnih će uvek biti i na to se morate navići. Ja vam zaista odajem priznanje na dosadašnjem radu i naporu koji ste uložili.

Pre same , prve tačke, pojavio se neki mladi gospodin iz neke kablovske tv, nekog kablovskog operatera. 

Moje mišljenje: Mi već imamo dva u zgradi i ne znam koliko ni kako plaćaju i da li plaćaju. Tu su i SBB i Beotelnet. Kako pustiti i naplatiti trećem?

Po meni, osnovni problem su njihovi radovi, koji narušavaju izgled zgrade i koji kao po pracilu ostavljaju rupe onako kako su ih izbušili, bez potrebe da sve dovedu u prvobitno stanje. Prvo, ne trebaju nam, a drugo , ako ima zainteresovanih i da treba da uđu onda bi cena morala biti daleko veća od 5000-6000 mesečno koliko je on spominjao.

Što se tiče ponude JKP za hidrant sve sam shvatio i imate moju podršku po tom pitanju.

Liftovi: Bolna tema, ali nešto što treba da rešimo. Ovi rade perfektno koliko su stari. Kažete da imate dve ponude ili dve mogućnosti: Sa JKP ili Bez JKP…Imamo apsolutno pravo da se ljutimo na JKP, ali rizik da liftove radite sa drugim , privatnim preduzećem, je više nego ogroman. Te firme postoje danas, a sutra, ko zna? JKP će u ovom ili nekom drgom obliku postojati. Uostalom i oni rade liftove tako što angažuju privatnike preko javnih tendera, ali to nije naša briga. LIčno, ovde ne bih imao mnogo dilema. Mnogo je manji rizik raditi sa JKP nego sa firmom koja će biti a možda i neće. Imate primer izrade lifta u zgradi do nas u 145. Rađen je preko Stambenog, radili su neki privatnici , naravno koji su na spisku Stambenog, ali je taj novi lift koji e u upotrebi od 01.01.2017 sa istim brojem kvarova kao i liftovi stari preko 45 godina. 

Garažna mesta: Čini mi se da je sve krajnje logično što ste rekli vezano za pravilnik. Neki nisu zadovoljni. Ne mogu svi ni biti zadovoljni kada imate 50-tak garažnih mesta a 130 stanova. Normalno. Možda je 1976 bila druga priča, ali sada je tako. Naravno od garažnih mesta treba da imaju svi koristi, svi stanari, bez obzira da li imaju ili nemaju garažno mesto. Vi ste objasnili da imaju. Moj savet vam je da izađete javno sa računicom: Koliko imamo garažnih mesta, koliko koštaju garažna mesta i koliko od cene garažnog mesta ide na: Čuvare, na čišćenje, na blagajnika, na neke druge troškove, a koliko ostaje samoj zgradi. Tada će biti jasno sve. Ako je malo za zgradu, povećajmo plaćanje za garažno mesto.

Ima još jedna sitnica koju bih predložio: Spisak stanara na ulazu treba da bude ažuran. Prezimena na interfonu treba da budu ažurna. Slažem se sa predlogom za bicikle i postavljanju novih poštanskih sandučića, sa ažurnim prezimenima, vlasnika stanova.

Još jednom sve čestitke za dosadašnji rad. 

Puno pozdrava,

Duško